نوشته شده توسط : علیرضا

 

سال 2008 نسخه اول بازی de Blob برای کنسول Wii عرضه شد. بازی ای بسیار جالب و خلاقانه که مانند آن روی کنسول Wii زیاد پیدا می شود. این عنوان از آن دسته از بازی هایی است که یک دنیای شاد و جذاب با قهرمان های خاص خودش را دارد. کسانی که نسخه اول را بازی کردند گفتند که این عنوان واقعا جذاب و گیرا بوده و دقیقا همان چیزی را در بر دارد که سایر بازی های Platformer باید آن را همراه خود داشته باشند. با توجه به این مسئله که نسخه اول مورد توجه بسیاری از بازیکنان قرار گرفت، استودیوی بازیسازی Blue Tongue تصمیم گرفت نسخه دوم این بازی را نه تنها برای Wii، بلکه برای Xbox 360 و PS3 هم بسازد. de Blob 2 چیزی از قسمت اول خود کم ندارد و حتی جذابیت آن فراتر از حد انتظار است.





:: موضوعات مرتبط: نقد و بررسی بازیها , نقد و بررسی بازی the blob 2 , ,
:: برچسب‌ها: نقد , و , بررسی , بازی , the , blob , 2 ,
:: بازدید از این مطلب : 1946
|
امتیاز مطلب : 159
|
تعداد امتیازدهندگان : 48
|
مجموع امتیاز : 48
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا

 

شركت BioWare بیشتر یك قهرمان ماراتون است تا سرعت. چرخ زنی در بازی ها و كنار هم چیدن قطعات پازل آن و گذاشتن وقت زیاد برای آن ها كلیت كار است. كوچك ترین و بزرگترین تصمیمات شما در بازی های BioWare تاثیر خود را به خوبی خواهند داشت. در Dragon Age: Origins سخت بود كه در قالب یك شخصیت بی كلام عمق احساسی كه لازم بود را درك كنید. انتخاب دیالوگ در قالب چنین شخصیتی شاید سبك Old- School داشته باشد، ولی حال مكالمات شخصیت اصلی Dragon Age II نشان می دهد كه داستان حالا خیلی طبیعی تر و جذاب تر شده است. همه این موضوعات به لطف ماریان هاوک (Marian Hawke) است كه به خوبی به زبان انگلیسی صحبت می كند. طراحی بصری همراه با حالت خاص خود تغییر كرده و مبارزات همانند ویدئوهای نمایش داده شده بسیار عالی طراحی شده اند و بعد از ساعت ها بازی كردن به خوبی با آن ها آشنا می شوید. بازی اول به قلمرو فرلدن (Ferelden) گسترش یافت و نسخه دوم آن را بسیار بیشتر گسترش می دهد. زمان داستان بیشتر شده و طی Flashbackهای متعدد روایت می شود و زندگی هاوک را شرح می دهد و ما هم ابتدای بازی را تجربه می كنیم و هم انتها و در حقیقت اصل بازی روایت حوادث میان دو سر داستان است. به تازگی نسخه Xbox 360 بازی به مطبوعات نشان داده شده و طبق شواهد، داستان اصلی بیش از 20 ساعت است و دمو به نمایش داده شده، هاوک را در Level 8 در Deep Roads نمایش می دهد.





:: موضوعات مرتبط: نقد و بررسی بازیها , نقد و بررسی بازی Dragon Age II , ,
:: برچسب‌ها: نقد , و , بررسی , بازی Dragon , Age , II , ,
:: بازدید از این مطلب : 3519
|
امتیاز مطلب : 183
|
تعداد امتیازدهندگان : 55
|
مجموع امتیاز : 55
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا

طرفداران ورزش بوکس می توانند به سراغ جدیدترین بازی ساخته شده از روی این ورزش بروند. EA با بازی Fight Night: Champion آمده تا تمام رقیبانش را با یک ضربه knockout کند! نسخه جدید این سری از بازی ها واقعا یکی از بهترین عناوین شبیه سازی شده از روی ورزش بوکس است. قهرمان ها و رینگ های مبارزه منتظر ورزشکار جدیدی هستند که شما باید آن را در این بازی به دنیا معرفی کنید. تمرین های سخت، مبارزه های نفس گیر و کمربندهای قهرمانی در انتظار شما هستند. پس کنترلر را بردارید و با شنیدن صدای زنگ، مبارزه خود را آغاز کنید.

داستان


بازی های ورزشی داستان ندارند و جای تعجبی هم در این مسئله وجود ندارد. این عنوان هم مانند سایر بازی های ورزشی خط داستانی ندارد و بازیکن کنترل یک ورزشکار را در دست می گیرد تا با او به قهرمانی های مختلف دست پیدا کند. اما بازی با کمی زرنگی سعی کرده همین روند را برای بازیکنان جذاب کند و به نوعی کاری کند که جای خالی داستان در این بازی احساس نشود. اگر فیلم هایی مانند Rocky یا Fighter را دیده باشید، با روند این بازی بیشتر آشنا خواهید شد. بازی اجازه ساخت یک ورزشکار را به شما می دهد و پس از آن این شما هستید که باید او را همراهی کنید. در شرایط مختلف (شکست ها و قهرمانی ها) همراه ورزشکار خود خواهید بود. حتی بازی در شرایط مختلف میان پرده هایی نشان می دهد که در نوع خود بسیار جالب هستند. میان پرده هایی از روابط شما با سایرین، لحظات شادی و غم و قسمت هایی از تمرین های بسیار سخت، در مواقع مختلف بازی به نمایش در خواهند آمد. به هر حال این قسمت یکی از نکات جالب توجهی به شمار می رود که هم در نسخه های قبلی وجود نداشت و هم در سایر بازی های ورزشی چنین چیزی را شاهد نبودیم.





:: موضوعات مرتبط: نقد و بررسی بازیها , نقد و بررسی بازی Fight Night: Champion , ,
:: برچسب‌ها: نقد , و , بررسی , بازی , Fight , Night , : , Champion ,
:: بازدید از این مطلب : 3062
|
امتیاز مطلب : 163
|
تعداد امتیازدهندگان : 47
|
مجموع امتیاز : 47
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد